Full gång :)

Praktiken är igång för fullt, igår var ju som sagt första dagen och det var lite förvirrande i början men det är det väl alltid. Var väldigt mycket att ta in och jag kände mig mer som en svans efter min handledare men som hon själv sa så är det ju i början innan man har kommit in i det hela och så sant som det var sagt så gick denna dagen mycket bättre och man blir väl mer och mer självständig med tiden . Trivs skit bra på avdelningen också faktiskt och det är riktigt skönt .

Igår var jag helt slut, hade ont i fötter, knä, ben och hela mig så gick faktiskt och la mig redan klockan 21.00 och skönt var det , kolla lite tv och sen somna jag gott, för gott enligt André som påstår att jag snarka något fruktansvärt men det tror jag inte ett skvatt på jag snarkar ALDRIG !! :) haha.. jodå det gör jag säkert men bara för att hämnas på honom för alla gånger han snarkar så man inte kan sova, inte ens med öronproppar :P

Idag är jag ialalfall piggare så nu kan jag hålla ögonen öppna och kolla på DH och i morgon börjar jag 14 så då har jag en chans att få sova lite längre :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0