Googla mitt namn ...



Härligt väder är vad det är fast det var finare igår men det spelar ingen roll så länge det inte regnar :) i morgon är det dags för praktik igen och min hosta är väl bättre idag än vad den har varit dem andra dagarna vilket är skönt! igår skulle jag hem till mamma och hälsa på innan dem åker på semester en vecka :) satt och sola med mamma hur skönt som helst :) hon hade även bakat en skit god chokladkaka :) Mums . senare på kvällen åkte jag faktiskt hem till Josefin, satt och snacka om allt och ingenting , skönt är det att bara få prata av sig så där helt plötsligt :)


har suttit här nu ett tag och försökt hitta musik men hittar inget som är bra , kan ni hjälpa mig kanske ?? dem låtarna jag väl hitta gick inte åh få hem =/ suck, får väl testa sen igen men iallafall folk lägger upp en massa på facebook om hur många som har googlat deras namn i månaden och jag googlade på mitt eget och då kom det här upp, den 30/11-08 skrevs detta och jag bara var tvungen att lägga upp det här för texten passar bra fortfarande tyvärr!!!



Helena Sjölund


Mycket är svårt men svårast är farväl, det fyller mig med vanmakt, det värker i min själ.
När vänskap bara ruttnar eller blir till obehag, min högsta önskan är att vi möts igen en dag.
Fasan i mitt hjärta min vän, att det aldrig kommer bli som förr igen.
Jag försöker faktiskt fatta, jag försöker att se! Är detta verkligen allt du och jag kan ge?
Jag är som ett barn, bara frågor och inga svar, men är allt för sent nu, har jag dig kvar?
Världens käns så jävla sne, vad mer än min SAKNAD kan jag nu dig ge?




Kommentarer
Postat av: du vet vem.

Mycket är svårt men svårast är farväl, det fyller en med vanmakt och det värker i ens själ.

När vänskap bara ruttnar och blir till obehag, men sen vänder allt och de kommer en bra dag.

Fasan i mitt hjärta min vän var att det aldrig skulle bli som förr igen.

Jag försökte faktiskt fatta, jag försökte att se! Var detta verkligen allt du och jag kan ge?

Jag är som ett barn, bara frågor och inga svar, men allt börjar om från början igen, och du har mig kvar!

Världens kan kännas så jävla sne, vad mer än en andra chans har jag dig att ge?! <3

2010-05-26 @ 19:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0