Ingen rubrik..



Sitter just nu ute hos Mamma, passar huset och katten, kom hit igår och ska va här hela helgen. skönt är det för att man kan verkligen koppla av ordentligt :)
jobbade natten mellan onsdag och torsdag och det gick hur bra som helst faktiskt, min första natt och jag trodde jag skulle vara tröttare. Visst man va väl inte direkt pigg vid 4 tiden men när jag väl slutade vid kvart över 7 på morgonen hade jag lätt kunnat varit vaken ett bra tag till men det blev att jag åkte hem och sov några timmar för att sedan köra mormor hem och sen hit :)

Tråkigt väder är det också idag, självklart när man är ledig är det inte sol men men fixade lite sol iallafall i16 minuter :) haha var alltså och solade med Josefin innan idag, riktigt härligt.

Massa planer inför midsommar som jag hoppas på blir av, hade varit otroligt skönt att bara göra n¨got som man inte brukar :) vi får väl se hur det blir med det :)

.. blir ingen rubrik på det här inlägget, kommer inte på något bra så det får va så här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0