perfekt!

Vilken dag alltså..
först skolan, seg som vanligt på morgonen men gjorde iallafall min redovisning alldeles själv och det gick bra . körde hem efter skolan och byta om och sen hämta jag Mamma och körde mot Bjuv, skulle handla mat men eftersom det var stopp på motorvägen så tog allt mycket längre tid så vi åkte hem och käka middag och sen åkte jag iväg för att träffa söta sarisen och lilla rocky :) helt underbart! tiden bara flög iväg och när jag väl ringde mamma orka hon inte handla så satt kvar ännu en stund , mycket trevligt och F*N vad jag har saknat att prata med den tjejen!

nu har jag iallafall kommit hem och det är DH på tv så nu har jag inte tid med dettta hej och hå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0