Regn, regn, regn..

Då var det söndag igen, varit ledig nu i fyra dagar och det har inte gjort annat än att regna det är riktigt tråkigt!! I morgon är det dags för prkatiken börjar klockan 07.00 suck :( kommer var super trött, hoppas bara jag har turen på min sida och hittar en parkeringsplats så jag slipper betala en massa .

Nog kul att man börjar bli förkyld också, riktigt jobbigt mår hel skumt men får hoppas det inte blir värre och hoppas att dem inte skickar hem mig i morgon på grund av att jag är lite förkyld !!


igår var jag hemma hos mamma och jonny igen och tro det eller ej hon hade fortfarande storstädning och jag förstår finns ju inte så mkt annat att göra när det bara är regn. Fika lite med dem och mös med min lilla katt :) Idag blir det nog bara en hemmadag/kväll för jag orkar inte göra något speciellt ...


Ska gosa ner mig i sängen igen hesvejs :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0