vi klara det..

Tjabba tjena hallå !

vilken seg dag det har varit idag, var sjukt trött i morse och jag orkade bara inte gå upp tidigt och börja plugga, sov till halv 12 istället och gick sedan upp och gjorde klart ett arbete och sen började jag städa lite smått . förstår inte hur mycket man än städar så blir det smutsigt lika fort eller iallafall stökigt =/ tråkigt är det men sånt får man väl stå ut med .
har varit både på city gross och willys och handlat mat :) vi skulle hålla oss på en budget för 1000 spänn denna gången och det gjorde vi fast det sluta på 200 mer så helt okej och sjukt mycket mat fick vi :) förstår inte vad det var vi gjorde för fel? (rätt?) för att det skulle bli så billigt men bra är det iallafall :)
blev en kebab tallrik till middag var dock inte så gott men jag blev super mätt iallalafall :)
Lite tv nu och sen blir det sängen, skolan i morgon:(

vill till väla, handla en massa kläder. hmm får väl ta och göra det en dag :)

Ha det bra iallafall puss och kram-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0