Zumba :)

inte för att jag tror på gud men jag måste bara säga: Herrmingud vad jag är slut i hela kroppen, dålig kondition visste jag att jag hade men f*n inte så här dålig. Har precis dansat två pass Zumba och svetten rinner kan jag säga , lönt man duschade innan haha nu är det bara in igen men nu j*lar ska jag se till att göra detta varje dag eller iallafall någon gång i veckan så lär det hända saker men får dock göra det när här inte är någon hemma hahah ;P så bra går det inte än så man kan ha någon sidan om sig hehe ;P

Nej nu är det ett stort glas vatten som gäller eller varför inte en hel flaska :) ha en bra kväll och sov gott för det lär jag göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0