Är det nordpolen?

Idag har jag inte gjort ett skit på hela dagen förutom att jobba och det har varit otroligt skönt. Det känns som jag kommit till nordpolen med nästan 9 minusgrader och det är svin kallt o vara ute, antagligen för att man är van vid att ha den temperaturen på natten och morgonen men inte mitt på dagen. men man får ju pälsa på sig ordentligt och just nu känns det som att jag vill ha en stor päls mössa o krypa in i haha :) iallafall till o från jobb då ingen ser mig :P

Sovit har jag också gjort o det var verkligen skönt, har varit svin trött idag så det var behövligt kanske man kan vara uppe liiite längre ikväll. Ingen träning idag inte utan jag kör på zumban i moron istället :)

Ska njuta av min redbull nu :) Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0