Dålig

Både Mamma och Jonny kom hem så jag har äntligen fått se dem :) var ett tag sedan kändes det som. Åkte sen hem och hämta Andre och sen blev det biltema och jula en runda och har precis käkat middag, falukorv och makaroner nog gott eller inte :p

Precis kollat klar på Anna Anka också, man känner sig lite dålig när man ser sådana program och en del i mig säger nu jävlar ska jag också träna och äta rätt medans en annan säger nej du äter inte så fel , du behöver bara röra på benen ibland haha .. hade behövt träna men vet inte var och vet inte med vem och vet inte när .. ajja det får komma en annan dag :) hihi.

Nu är det DH så har inte tid att sitta här, ciao!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Desperate housewives <3

2010-11-10 @ 19:30:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0