En dag närmre

FREDAG , wiho :)

Japp ännu en jobbedag är slut redan och tanken var att jag skulle baka lite men fixade lite käk och satte mig i soffan och blev sååå seg , typiskt. man ska aldrig sätta sig ner bekvämt blir ju bara trött !! Får väl försöka hitta min energi någonstans .

Ikväll blir det en sväng till väla och lite sånt smått, hoppas jag somnar som en stock ikväll, pallar inte ligga och vrida och vända på mig en natt till .

vi hörs sen :)

P.S Mitt plåster på ryggen har släppt, vilket känns mega obehagligt och jag kan inte sätta på ett nytt själv eftersom händerna inte når och det är svårt att se, varför skulle det just sitta på ryggen av alla ställen ??? :S Får hoppas att linnet håller det på plats till klockan blir 5 då jag har en chans att få hjälp! Vilka problem, vilka problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0