en massa att göra.

Godmorgon eller Godeftermiddag kanske jag ska säga, men det är morgon för mig eftersom jag nyss har gått upp. Strålande sol är det ute men det är kallt ändå, tur jag slapp gå upp i morse och skrapa rutor och sånt skit. men i morgon är det dags för jobb igen iallafall som jag känner nu, hostar dock så jag nästan spyr och är lite täppt men här kan jag ju inte sitta .
Blir en massa jobb dessa dagar, städa två gånger i morgon, jobb på sjukhuset på onsdag, torsdag är det mitt vanliga plus möte, fredag blir det städning två gånger och sen hem till mamma och jonny på gåsamiddag MUMS :) plus att mina kusiner kommer ner här på Onsdag så då vill jag ju hinna träffa dem också, Åh ge mig lite semester haha :p
Lördag blir det jobb igen och sen söndag då ska jag bannemig vara ledig så är det :)

Ajja det är så min vecka ser ut än så länge iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0