Fruktansvärd

Det var ett riktigt hårt pass igår på gymmet, bodypump var det vilket består utav att man ska lyfta en massa vikter, till en början tänkte jag att detta kommer ju inte bli så jobbigt men jag hade SÅ fel, jag svettades som en gris kämpa som aldrig förr och idag har jag en fruktansvärd träningsvärk i mina ben men det är helt klart värt det och egentligen är det rätt skönt att ha träningsvärk för då vet man att man har gjort någonting, men gud vad jag va slut igår kväll , blev bara dusch och sen däcka jag haha :)

Nu blir det paus fram till Söndag då vi ska på det igen klockan 11 på morgonen =/ =)
jaja det kommer nog gå bra, lär va helt slut på måndag eftersom jag inte får så mycket helg, hela lörddagen är det utvecklingsdag så den ska spenderas med jobb mellan 9-17 och nej inget kul alls och jag känner inte direkt för det heller men betalt får man och man är ju tvungen så har inte så mkt att välja mellan.

har precis fått i mig lite potatisplättar och sallad och ikväll kör vi på en kycklingsallad ibland är man lite nyttig hahah oftast inte ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0