Gåsamiddag med familjen :)

Godenmorgen allihopa :)

Har äntligen vaknat och känner mig dö pigg, skönt som fan :)
Igår var vi ute hos Mamma och Jonny på gåsamiddag :) det var full rulle i hela huset när vi kom men middagen var super god och det kändes som jag åt för en vecka haha :) Fick äpplekaka till efterätt och sen var det kakor och kaffe :) en trevlig kväll med hela familjen :) Dock var jag slut i huvudet när vi väl kom hem, tar på kraftorna o leka flygplan halva kvällen haha :)

Idag tror jag att vi ska ut på familia så andre kan köpa skor som han har tjatat om nu ett tag :p möjligtvos blir det en runda till Danmark eller så stanna vi bara hemma i Sverige :) Vi får väl se vad det blir :)

Ska ta och få tort mitt hår och sen slänga på mig lite kläder så vi kommer någonstans idag !

hungrig är jag, måste nog köpa lite mat , men är så trött på frukost finns ju ingenting som jag tycker är speciellt gott :( Det får lösas helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0