Helt ensam

Gårdagen blev extrem mysig faktiskt, åkte till både väla och rusta men vi hoppade över att sola, lika bra så mitt ärr blir bra på ryggen, bytade plåster igår och det syns knappt någonting alls. Kollade IDOL och käkade gott och sen var det sängdags eftersom jag skulle upp tidigt till utvecklingsdagen med jobb, men jag åkte aldrig dit.

Hade fruktansvärt ont i min arm när jag vakna och jag har verkligen inte en aning om vad jag ska göra , somnade om efter jag hade pratat med chefen och vakna igen halv 12 . Det i armen har släppt lite grann vilket är skönt.

Och nu sitter jag här hemma helt själv, Andre är på julbord med sitt jobb och jag skulle egentligen till Mamma och Jonny och äta och lite sånt där men körde aldrig dit , vågade faktiskt inte eftersom det snöar som fasiken plus att min bil verkar inte va helt hundra.

Stod på knutpunkten ett tag innan andre skulle gå och när jag väl skulle starta bilen funkade det inte alls :S som tur var hade vi en snäll tant bakom oss som hjälpte till plus att taxi chaffören ställde sig mitt ivägen så att ingen kunde köra förbi just då, hur snälla som helst och tur att det finns sådanan människor också. Så nu sitter jag här och kollar på 2 och en halv man och har precis fått i mig hamburgare o pommes, wi vilken middag :p haha.. Ska kolla en film och mysa ner mig i soffan med lite glass :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0