Hosta

Åh, min hosta har bara blivit värre, mådde inte alls bra i morse och har fått träningsvärk i benen från igår men slängde i mig en panodil och begav mig till jobb :) har varit en lugn dag på jobb faktiskt och jag hoppas dem ringer mer , för jag vill jobba :) men måste nog också se till att jag inte blir sjuk, lite hostig är sin sak men jag har inte tid att ligga pall död hemma liksom , nej ush :( får vila dessa dagar och hoppas att det blir bättre :)

Ikväll jobbar André länge och jag ska bara ligga här och ta det lugnt för mig själv, rätt skönt ibland faktiskt även om jag saknar honom när han inte är hemma.
Ska nog lägga mig i ett varmt bad senare också. Kyckling står på menyn idag men vad jag ska göra med den vet jag inte rktigt än.

Tv ett tag nu så vi får höras senare. Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0