Jaaaaa :)

Goddagens :) Var så jäkla trött igår när jag kom hem från jobb så jag visste inte var jag skulle ta vägen.
Åkte till kvidinge och kollade bil iallafall och sen bara hem och dog framför tvn med lite pommes från max :) Tur dem finns ibalnd alltså :)
Vaknade i morse en timme senare än vad jag brukar gå upp och kände mig mega förkyld men det har släppt lite nu som tur är, har haft utbildning hela dagen och imorn bär det av till Malmö hela dagen, skjut mig!! hhaha komiskt för det är ju just det dem gör där, PANG PANG !! :( hihi.

Ajja, onsdag ska jag iallafall jobba på sjukhuset, närsjukvården :):) ska bli skoj, den bästa personalen och den bästa avdelningen än så länge iallafall :) har även fått samtal från vård och omsrogsförvaltningen så får ringa dit i morn och höra vad dem vill :) Hoppas på något bra iallafall :) Hoppas hoppas :)

Kallt som sören är här hemm aockså och jag är super hungrig kanske får slänga ihop något litet att äta :)

Jepp det ska jag göra och dricka julmust MUMS :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0