Jag ser det snöar

Jag ser det snöar jag ser det snöar, wiho eller inte, hade varit bättre om det hade varit snö och inte snöblandat det är ju bara jobbigt, hoppas det är vitt i morgon när jag vaknar :)

Nu är jag hemma från jobb och ska snart ner till stan och äta lunch med mamma och sen är det jobb igen, så slipper jag det på måndag, skönt!

ikväll blir det Idol och mys som vanligt när det är fredag :P Sola ska jag också hinna klämma in även om jag egentligen inte borde pga att jag tog bort min leverflcäk, men stygnen är tagna och har jag plåster på så skule det gå bra :)

I morgon är det lördag och det står fest på schemat, tjejkväll här hemma och sedan ska vi bowla, kul :) måste verkligen ha en större lägnhet snart, börjar bli en aning jobbigt när man vill ha folk hemma men det inte riktigt får plats så vi får helt enkelt trycka ihop oss i morgon :)

Lagom förbannad är jag på mitt jobb också, hur f*n kan man få mindre i lön när man har haft semester än vanligt fall. De vill ha det till att jag har 71 kronor i timmen när jag har semester vilket är Väldigt mycket mindre än vad jag har i normalt fall, finns väl inte en jävel som tjänar så lite när man har semster ??!! Inte ens en polack..

Jag vet att det man tjänade förra året när man jobba ihop sina semsterdagar påverkar lönen man får när man sen ska ha semster men inte en chans att det är så lite .. Hoppas att dem har något bra att komma med och jag hoppas verkligen att dem hör av sig idag, om inte så får jag nog tänka till ordentligt, kanske dags att säga upp sig helt enkelt!

men först får jag ge dem en chans att förklara varför det är så helt enkelt. och nej, jag är inte med i facket, tyckte inte det behövdes men just nu börjar jag ångra mig litegrann. Aja, jag får väl vänta och se vad som sker.

Nu är det dags att göra sig klar så jag är i tid i stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0