Känns härligt

Igår var jag ju som sagt på SATS och tränade, det var riktigt härligt faktiskt och jag ska faktiskt dit idag igen och då är det dags för yoga haha :) I morgon kör vi på Zumba förhoppningsvis om det fanns någon plats :) Riktigt skönt att få röra på sig men dock känns det som jag inte hinner med så mycket om dagarna, vill bara åka ut till Mamma men jag vet inte när det känns riktigt tråkigt faktiskt.

Idag ska jag besikta min bil också och jag hoppas att det kommer gå bra :) skit väder har vi också fått, regn blandat med snö och jag hann knappt sätta fote utanför porten innan jag va dyngsur om mina fötter =/ inte så bra att ha tygskor på sig men dem är jäkligt sköna iaf , aa får väl försöka hitta mig någonting annat som jag kan ha när jag jobbar, kan inte gå i stövlar då dör jag av varme haha :P får väl ta itu med det på typ Fredag då jag än så länge inte ska göra något speciellt efter jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0