Kanon bra kvälll :)

Åkte ut till familia för att älsklingen skulle kolla skor, fanns inga så vi åkte hem till mamma istället, hämtade therese och per och körde dem till stan ( Min morbror och hans sambo ) , körde sedan till Lund för att kolla skor men hitta ingenting där heller, tråkigt när man har hittat något man vill ha men inte i rätt storlek också finns dem ingenstans =/ Åkte hem och ställde bilen och tog sedan bussen ner till stan och mötte upp therese och per igen, dem hade satt sig på dickens för att kolla fotbollen skulle egentligen till O´learys men där va fullt med folk, satte oss och drack någon cider eller ja, 3 stycken och det snurra i mitt huvud bara efter dem haha och nu är vi hemma och klockan är bara 21.19 haha, ska jag bara sitta här nu ??? ja det är frågan, just nu sitter vi här med varsin data och lyssnar på musik, mötte grannen i trappen som hade Halloween fest bara sådär 3 veckor efter, han stod där i drakula dräckt haha :p såg jäkligt roligt ut :)

Klockan 02 ska vi iallafall till ekebo och hämta Andres kusin och klockan halv 2 i natt kommer HIF till Helsingborg och eftersom dem vann cupen så blir det FEST FEST FEST :):):) o

och på tal om det är jag meeeega fest sugen :P

Yeees, denna kvällen blev helt kanon bra :) synd bara att stockholmarna ¨ker hem i morgon :( Men ser ju självklart framemot nästa gång man får se dem :)

Ska försöka hitta på något nu så ha en bra kväll alla pusss och krram :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0