Låt mig vara!

Har äntligen kommit iväg till affären och apoteket, vilket behövdes. Är helt slut i huvudet så det finns inte, försökte vila en stund innan men precis när jag lyckades somna klampar där in någon genom dörren så det var bara att stiga upp igen!!

Orken finns inte någonstans och jag har inte ens lust att tänka på att jag MÅSTE laga något att äta, Jag MÅSTE sitta här uppe hela kvällen och glo på tv , finns inte så mkt annat att välja på när man bor i en 1:a !! Its sucks big time !!
Så är det alltid när jag är sjuk, vill vara för mig själv, ingen som pratar eller håller en massa oväsen runt omkring mig, bara ligga i min säng och ha det tyst och skönt o bara kunna sova omvartannat .

Men eftersom vi är två så går det inte och man får ju faktiskt mötas på mitten där.

Vi får väl se hur det blir ikväll helt enkelt!
Idol är det iallafall och jag håller som vanligt på JAY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0