lock för örat

Sådär nu har älsklingen kommit hem och vi har båda fått mat i magen :)
Under tiden vi käkade kollade vi också på tv och jag har fått lock för mitt ena öra så när vi satt här och åt så sa jag
- f*n jag hör ingenting..
älskling- Oj, vi kan skruva upp så du hör något.. (Tar kontrollen och höjer FÖÖÖR mycket :p)
Jag- neej , jag hör tvn men ingenting på mitt ena öra hahha :p

ajja , lät skit kul iallafall hahhaha :)

Ska äntligen gå in i duschen vilket jag har velat göra på hela dagen men jag behöver ju hjälp, måste tejpa för mitt plåster på ryggen så det inte blir vått och det är liiite svårt att göra det själv :(

Så nu ska jag hoppa in hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se på tv är aldrig fel. :D

2010-11-10 @ 21:36:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0