Måndag

Sjukt seg måndag men förhoppningsvis är det bara denna veckan jag jobbar på mitt städjobb och sen ska jag ha tjänstledigt om det går som jag vill och då lär jag jobba morgon, kväll och natt kommer va död men nu jäklar kör vi :)

Sarah kom hit efter att hon hade varit på OP, åkte hem till henne och hämta Rocky eftersom jag envisades med det haha :) Har suttit här ett tag och snackat och hon fick ta sig ett bad :) Nu har dem precis gått eftersom att Sarah inte måde bra och nu har ingen aning om vad jag sak göra.

Kanske vila lite innan det är dags för träning halv 5 , hade varit otroligt skönt eftersom jag är extremt trött. hatar måndagar, verkligen!

Vi får väl se, ska fixa något att äta nu iallafall !!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0