Ny opererad !

Japp, nu är jag hemma igen och allting gick super bra :)
Det ända som kändes var bedövningen och sen var det inga problem, kände ju ingenting och höll nästan på att somna haha ;P blev duktigt nervös där ett tag faktiskt , kändes inte så bra att vara vaken och höra och se runt omkring sig men inte ha en aning om vad som hände på min rygg men som tur var gick det bra .

Så nu får man inte lyfta tungt eller något sånt eftersom jag är ny opererad som läkaren sa haha :p kallar hon det opererad så visst :p
Får säga till dem på jobb att hjälpa mig lite så mitt ärr blir fint :)

ska tillbaka igen om två veckor och ta bort mina stygn och sen boka en ny tid för nästa !

Ska bädda ner mig på soffan ett tag nu och bara ta det lugnt och hoppas jag blir frisk :)
Skulle sitta fint med något o äta också men har ingen lust att laga något eller äta något, känner inte mig sugen på något speciellt iheller, som vanligt när jag är förkyld och det är riktigt tråkigt faktistk !!

Vi får höras senare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0