SATS

Godmorgon !

Gick upp för en timmesen och jag är fortfarande mega seg, jobbade dubbelt i fredags så det är därför jag inte har jobbat idag helt enkelt!

Ska snart börja ta tag i disken från i lördags eftersom jag inte orkade med det igår !!

Vid halv 5 tiden är det dags att packa ner sina träningskläder och bege sig till SATS och köra ett härligt spinning pass, HUE jag lär ju dö, har inte tränat på hur länge som helst och min kondition är den sämsta så lär ju inte tycka att det är så himla härligt när jag väl sitter där men efteråt brukar det alltid känns jätte skönt.

Ska bara provträna där denna veckan med jobbet faktiskt, chefen tränar ju där så det är hon som har fixat allting, ganska kul faktiskt att sticka dit med dem men hade varit lite roligare om det hade varit folk i min ålder också haha :P ajja det kommer säkert bli kanon bra :)

Nu är det dags att sätta fart så man får något gjort den här dagen!

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0