Sensation White 2010

I helgen är det sensation white i köpenhamn, hade varit kul att åka dit en gång till. Första gången jag var där var för två årsedan och jag har inte haft så roligt i hela mitt liv, kommer ihåg den dagen som det var igår. Sov hos Sarah och Hans och på morgonen skulle Sarah lämna Rocky hos hennes mamma, jag skulle följa med men vakna inte i tid och då satt Sarah redan i bilen så jag slängde på mig kläder och sprang ner och följde med. Sen var det bara tillbaka hem till dem och börja duscha och göra ve sig, dem två bodde i en etta då , tänk själv tre personer i en lite etta och dessutom två tjejer haha :P men det löste vi bra ändå

Sen kom sara, victor jocke och baloo hem till dem och vi började för festa klockan 11 på morgonen öppna jag min första öl, haha !!

Ssen tog vi bussen ner till knutpunkten, folk tittade på oss som vi vore dumma eller något, tänk själv där kom 7 personer helt vit klädda med vars en öl i handen mitt på dagen :) sen var det båt och tåg , hoppade av på fel station med tåget så fick springa en massa fram och tillbaka och sen när vi väl kom till rätt ställe så skulle vi ju hitta själv stället som sensation var på. Där stod en bil parkerad vid trottoaren och ut klev en massa tanter, skit bra tänkte vi och hoppade in i bilen och trodde det var en taxi, kör oss dit sa vi och han körde. Jag satt där bak och börja undra varför han inte hade någon taxameter och att det inte såg ut som en taxi och NEJ det var ingen taxi heller, haha det var en vanlig man som antagligen hade släppt av vänner/familj innan vi hoppade in haha, undra vad han tänkte , ett gäng galna svenskar som hoppar in i hans bil hahaha :P

väl framme käkade vi burger king ( Shit vilket minne jag har ;P) och sen satte det igång, vi hade ju inte samma ingång alla så det blev lite fel när vi väl kom in , eftersom vi hade VIP biljetter så skulle vi ha armband och massa s¨ånt som vi inte hade fått i början sen satte vi oss och drack lite upp i VIP , gratis dricka ingick ju i vår biljett, Öl, vin och vatten och tro mig det var det värt, det var inte många öl som slank ner sedan under kvällen utan det var vatten både i kroppen och över haha för fy satan vad svettig man blev, dansa som aldrig förr och jäklar vad kul jag hade :) Ville inte ens åka hem när det väl var slut, även om det också var väldigt skönt eftersom man var fruktansvärt trött efter hela dagen. Väl hemma klockan 06.30 på morgonen så hämtade Tommy oss och vi åkte till Mcdonalds och käkade allesammans, sen bar det hem till Sarah och Hans igen och bara doog på soffan !!

Det var den kvällen, även om det var sura miner och gnäll från vissa så var det ändå en jäkligt bra kväll och ett minne för livet som verkligen ska göras om :)



Jag och sarah sydde våra benvärmare själv, eller rättaresagt jag klippte lite och sarah sydde allt för jag inte kunde haha :) Duktig är hon iallafall :)



Hans leker Bög eller något och victor dricker öl ;P



Inte riktigt redo här inte :)







Synd som tusan att vi inte tog fler bilder men måste verkligen ta vara på dessa iallafall :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0