Sluta växa och åldras vid 6 månader

Håller på att tvätta för fullt här hemma, dock har jag inte så mycket vilket är otroligt skönt eftersom jag hatar att tvätta!!
Känner mig lite rastlös också men samtidigt dö trött, är sjukt kallt ute idag men det snöar inte som igår, lite tråkigt då hade jag gått ut o hoppat i snön naken så jag blev sjuk och slapp gå på den där utvecklingsdagen i morgon, vilket jag tycker är så onödigt iallafall för min del MEN det lär inte hända att jag blir sjuk och går jag inte dit får jag mig en ordentlig varning och det tänker inte jag riskera så det är bara att promenera upp ur sängen halv 8 i morgon bitte och slänga på sig ett smajl och köra dit.


Min träningsvärk har släppt lite också men inte helt, gör riktigt ont när jag går i trappor eller ska sätta mig ner och mina armar ska vi inte snacka om , känns som jag vredit hela min högra arm, usch hoppas det är borta till söndag då jag ska träna igen, wiho :) Kommer bli en träningsnarkoman känns det som för det är riktigt härligt och man mår såå bra efteråt ELLER så kommer jag bara ge upp det som alla andra gånger snär jag har börjat träna eller börjat på någon sport, haha vi får väl se hur det går får ta en dag i taget helt enkelt innan jag säger för mycket eller för lite.

Äntligen är det Fredag och IDOL , hoppas att JAY är lika bra denna gången som förra men knappast att han kan vara bättre än sist för då var han AS BRA :) hörde något om att han skulle sjunga Lady gaga så får väl se hur det går ikväll.
Innan det kör igång ska jag hinna sola och göra lite käk till oss och försöka komma till RUSTA och köpa en adventsljusstake och samtidigt som jag skrev det kom jag på att det är julskyltning i stan på söndag det får man ju inte missa fast det inte brukar vara så himla skoj men nu ska jag ner så är det bara :):)

Just nu sitter jag och kollar på Tyra banks show, aa jag vet dö tråkigt men det är det som kommer efter våra bästa år hahha ..
Där är iallafall en familj som ha rfått en dotter med ett svårt handikapp, hon slutade växa när hon var 6 månader och är nu 16 år gammal, helt sjukt, och åldras gör hon inte heller utan hon ser ut precis som hon gjorde när hon var 6 månader.
rätt intressant att se faktiskt men nu har jag tyvärr inte tid för jag ska till tvättstugan IGEN =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0