taggad till tusen

Tjena!!

Vaknade i morse och förväntade mig nästan att det skulle vara snö ute eftersom det var sånt himla snack om det igår plus att det var snöblandat när jag gick och la mig, men nej då, där var ingen snö och glad är jag för det HURRA :) Kunde man köra bil som en normal människa till jobb, annars vågar jag knappt köra eller jo om det är rakt fram men inte när det svänger eller när jag är tvungen att stanna haha, usch litar inte riktigt på mina däck även om dem är relativt nya, neej till nästa vinter ska jag ha en annan bil som jag kan känna mig trygg med :)

Egentligen långt där inne så hade det varit ganska mysigt med snö faktiskt, fast då skulle det kommit mega mycket och sen inte börjat töa bort direkt och sen blir det minus och då fryser allt och det blir snor halt över allt, hmm välkommna till Skåne :p
Vi får väl vänta och se vad det blir för väder helt enkelt.

idag har jag iallafall jobbat, gick rätt bra men känner mig rätt seg i huvudet eftersom jag fortfarande är förkyld så jag ringde till sjuka huset eftersom jag egentligen skulle varit där i morgon och sa jag inte kunde. 4 timmar på mitt vanliga jobb är inga problem, men 8 timmar och en massa sjuka patienter, neej det är inte rätt mot någon utav oss faktiskt så får ta min tur på Lördag kväll helt enkelt och hoppas på jag mår bättre då .

Eftersom att jag nu inte skulle jobba i eftermiddag så åkte jag hem till mamma, dock ingen hemma mer än katten så har legat och kelat med henne nu hur länge som helst, saknar ju henne enormt mycket och ibland känns det som jag aldrig har tid att åka ut hit :(
så man får helt enkelt passa på när man har tid över.
Börjar dock bli lite drygt för har ingenting att göra och vill bara mamma ska komma hem så jag får se henne :)

Funderar på om jag ska ta och baka i morgon, dumlemuffins , det kan väl vara gott ?? Vi får se i morgon om jag ens pallar haha .
Längtar som f*n till på Måndag, är riktigt taggad till att slåss med alla kärringar och deras kundvagnar, och Morgan, jaa han måste man väl ändå träffa på och Ola-conny, haha vilket namn egentligen hahaha :) usch nej lite taskigt kanske.. (hahaha). lär väl asgarva om jag skulle få syn på dem haha :p

Ska väl ta och göra någonting nu, försöka få upp min katt kanske så jag kan leka med henne, HA ! Lycka till :p hon är som jag, när det är vinter och kallt ska man sova och jag håller med till hundra :D
Börjar även stirra ig blind på min telefon, någon tant som har ringt mig förra veckan, angående jobb och jag har ringt tillbaka hur många gånger som helst men personen är ju ALLTID på möte oavsett tidpunkt. Har lämnat ett meddelande så hoppas ju på att hon ringer upp någon gång när hon får en lite lucka, hade ju varit snällt så man får reda på vad det är hon egentligen vill .



Guuuud vad jag saknar dig min lille voffsing :(





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tråkigt med oväder. :(

2010-11-10 @ 21:08:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0