ULLARED Morgan :)

Igår åkte jag som sakt till Ullared med Sarah, camilla, fredrika och emily :) 5 tjejer i en bil på väg till ullared, då vill nog ingen kille vara med haha :)
Iallafall käkade först fruksot hemma hos Camilla innan vi stack och en sen var det en lååång väg dit :) Tur det inte fanns någon kö när vi kom dit iallafall så det var bara rakt in och efter 10 minuter hade jag plockat på mig liite för mycket men det är väl därför man är d'r eller hur ??

Fick lite saker till hemmet, julklappar och lite till mig själv :) som vanligt kommer man på en massa saker efteråt som man hade behövt men man får väl åka dit igen haha :9

Det bästa av allt var ju att Sarah ringde mig och sa att jag skulle komma och möta henne, vilket jag gjorde och hon asa iväg mig och jag fråga om det var Morgan som var där och JA det var han också haha :) Var bara tvungen att fråga om jag fick ta en bild och det fick vi :) hihi. skämdes gjorde vi väl en aning haha men det var skoj :)

Nu är det våra bästa år och sen ska jag packa in lite julklappar och sen möte klockan 13, hoppas att det kommer går bra :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0