Vad har du för svar ..

Fick bli ris och curry sås till min kyckling, dock hade vi ingen mjölk så fick blanda ihop min egen curry sås, gick inte så bra, åt några tuggor och sen var det inte gott längre . får väl slänga i mig en eller tre mackor sen helt enkelt. Känner mig helt slut, shit som man kan förändras bara på några timmar :(
Lär väl vakna i morgon och må röv men jag ska inte jobba något och det är skönt ska ju till doktorn och ta bort min leverfläck i morn, hoppas det går bra :):)

Måste ju säga att det är ganska tråkigt att sitta här helt ensam ändå :(
Hoppas timmarna går snabbt ..

och jag måste bara tillägga en sak, det finns vänner som väljer att ljuga för en eller kanske dra en vit lögn som man säger, men hur som helst kan man inte stå för saken så är det väl en lögn eller har jag fel??
Varför påstå att man är en vän som står en nära om man inte vågar säga som det är??
Man får reda på sanningen på något sätt ändå och det fick jag denna gången. Men det lär komma en dag då det kommer att komma upp och då ska det bli kul att se vad du har för svar!!
Turen är väl ändå den att jag VET vilka som jag har nära, trodde jag hade en person till men tydligen inte, synd!

sådär, känns skönt att få skriva av sig lite faktiskt :)

Nu ska jag hålla kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0