Världens bästa

Hade inte tänkt mig att mitt samtal skulle gå så smidigt men det gjorde det, måste säga att jag har världens bästa chef, verkligen :)
Lär få tjänstledigt några månader för att kunna jobba på sjukan men dem måste bara hitta en vikarie och jag hoppas det går snabbt :)
Detta känns riktigt bra faktiskt.

Vi har även fått en massa snö, eller ja inte en massa men en del iallafall så fick ta med mig två skor til jobb, mina sletna uggs på morgonen o mina gympa skor när jag väl kom in , lite jobbit men bättre det än att jag skulle bli jätte blöt om fötterna.
Har dock hittat ett par jag vill ha på skopunkten och Andre hitta ett par han skulle ha på jobb vilket är bra kanske man kan hitta ett par till som man får gratis :)
Vi får se på Fredag om jag köper dem eler inte, vill egentligen ha gympa skor när jag går där och städar eftersom det är skönast och man blir inte så varmt om fötterna heller men måste ju ha ett par skor som jag kan gå i både till och från jobb och under tiden jag är där, palla böka en massa liksom..

Dessa var iallafall inte så höga gick bara upp till anklen och den var fodrad så tror jag satsta på dem helt enkelt :)

Måste slänga i mig någonting att äta nu också för snart är det träning igen :) Bodypump denna gången :)
Yogan igår gick ju faktiskt bra men var skit jobbigt speciellt för min rygg men hade man gjort det ett antal gånger till och ofta så tror jag att min rygg hade blivti bra igen :) Kändes lite fjantigt att stå där med rumpan i luften samtidigt som man har händerna i, denna ställning hette då hunden och jag fick bara för mig att säga VOFF där mitt i allt , vilket jag inte skulle för jag höll själv på att dö av skratt hahaha :P ajja bra gick det iallafall och skönt med inte så jätteanstängd träning!

See yaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0