Vilken kväll

Kvällen igår blev kanon bra :) Hade så jäkla roligt :) Vi var först hemma hos mig och drack lite och spela lite kort och sådär och dem flesta som var här inklusive mig själv hade inte druckit på väldigt länge sådäröfr var vi väl alla lite lätt påverkade haha för alla blev väl en aning fulla :) Speciellt lilla Sarah haha :)

Tog taxi till bowligen och jag kan säga att jag spela inte mycket o när jag väl spela så åkte klotet bara i rännan haha så sådär bra gick det, vet egentligen inte vad jag syssla med haha men vi alla fick oss ett gott skratt när Sarah satte sig mitt bland alla kloten hahaha :) Shit, det där var en bra kväll :)

Åkte ner till stan men var inte så värst roligt så jag och sara gick och mötte Andre och Hansson och sen käkade vi lite och sen blev det taxi hem, somnade gott med spannen sidan om mig i fall i fall liksom :) som vanligt mår man itne så bra när man väl lägger sig för att sova, usch.

Och för er som inte hänger med så var här 3 sara igår, sara hagman, sarah och sara nilsson haha :P lite rörigt :)

Ska ligga här på soffan ett tag till och sen blir det nog julskyltning på råå om jag orkar :)

Ps. Jag duschade bara en gång igår haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0