Vilken morgon

Vilken jäkla morgon, vaknade 05 43 för att vara exakt och kände hur stopp det var i mina lungor och satte igång o hosta, en jäkla massa, Andre gick till jobb och jag låg här och vände och vred på mig och fortsatte hosta men lyckades somna om. Vaknade igen vid 9 tiden och det var samma sak igen, blir så trött på det här och jag hostar så jag hade kunnat spytt. Nä nu vill jag bli frisk !!

Och dessutom håller jag på att tvätta, tur det inte är så mycket iaf då går det fort :)
Måste ta mig till apoteket också och till affären , behövs handla lite smått men får väl se om jag orkar ta mig dit senare eller om jag väntar på Andre, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0