Vinner man inte , förlorar man oavsett plats.

Jävla skit, Malmö tog guld och HIF gjorde inte ett ända mål, spela halv dåligt faktiskt så man kände ju sig lite besviken. Fick iallafall se matchen på tv , gött :) Ajja 2:a plats är väl inte dåligt det heller men vinner man inte förlorar man oavsett vilken plats man hamnar på så är det ju. Så hade de vunnit hade det varit bätte.

Har precis fått i mig en super god kebab tallrik och det var också den sista på ett tag, har blivit lite mycket skräpmat på sistonde vilket inte alls är bra, så fort jag är frisk så blir det ut och röra på fläsket igen. Stannar hemma från jobb i morgon, behöver en extra dag att bli helt frisk och jag hoppas det är mycket bättre i morgon så jag kan komma igång igen .
Och inte nog med det nästa Måndag åker jag till ULLARED, wiho :) Ska bli skoj faktiskt :):)

Nu blir det tv och sen ska jag krypa ner under täcket så Godnatt på er allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0