Wild dragon

I morse var sängen sådär extra skön som den är ibland (oftast:P) och det var svårare än någonsin att ta sig upp, men det gick jag jag körde till jobb trött som ett as och förkyld som satan fortfarande, är trött på det nu!
Har haft möte och lite sånt idag också och kom hem för en timme sen, skulle egentligen åka o handla men jag palla inte =/ , funderar på att sova en stund men borde egentligen inte.



Nej får väl ta och rycka upp mig på något sätt, öppna precis en wild dragon som är en energi dryck precis som redbull men smakar lite mer och är nästan ibland godare och den är billigare! Har ni inte testat så gör det, finns på typ Maxi och sådana ställen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0