ÄNTLIGEN

Ja nu är det äntligen Fredag, som jag har längtat. Har jobbat som ett svin denna veckan och det känns som jag inte hunnit med någonting men nu är det äntligen helg och som jag ska sova ut i morgon :) Söndag är det dock dags för jobb igen men börjar ju inte förrän halv 2 så har ju tid på mig innan jag ska dit sen kommer veckan va fullspäckad med jobb igen, kul men sjukt jobbigt för det känns ju som man inte gör annat, än jobbar, äter och sover men så får det ju vara tills man har kommit in i det hela, funkar inte o få en timanställning och sen bara tacka nej varje gång de behöver hjälp, eller hur?

Idag blir iallafall en lugnt dag, Rocky kommer hit om en timme typ och sen ska vi väl hem till mormor och fika lite grann, hoppas bara på att hon är hemma :)

Ikväll blir det Idol, tacos och solning, såå skönt ska slappa så mycket jag bara kan, känner mig helt slut i hela kroppen =/

Just nu är det våra bästa år på tv, ett skit program som man fastnar i hur fort som helst men skulle man missa några avsnitt gör det inte så mycket för nästa gång man kollar så har det inte kommit mycket längre haha, kommer ihåg när jag var mindre och alltid kollade på det när jag var sjuk och stannade alltid hemma en extra dag bara för att kunna kolla på programmet fast jag mådde bra haha :P men sen märke mamma det så då var det bara att gå till skolan .

Det lär väl fortsätta i säkert hur många år till , kan ju undra hur många avsnitt det finns kvar :p

Tv nu , ha en bra helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0