breakaway

Den här låten är så otroligt bra, hörde den först i Idol förra fredagen och fastna totalt för den så nu är det eran tur att lyssna :)

 



btw, har inte haft någon stor lust att skriva här alls, har varit ute hos mamma nästan en hel vecka och passat huset och har jag inte varit hemma så har jag jobbat så det är ganska fullt just nu, vilket är skönt men börjar känna mig helt slut , kanske en förkylning på väg här med, hoppas inte!
I morgon är det jobb igen som gäller bara denna veckan också sen blir det lite lugnare eftersom det är november lov och sånt där , då jag ska ner till Malmö och jobba ;( ush , bäst att vara försiktigt så man inte får ett skott i pannan eller något :p :/

Ikväll ska vi iväg och kolla på en bil och sen blir det bara sängen så man kommer upp i morgon när klockan ringer 05.20 :( buhu!

Vi hörs en annan dag, ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0