Cancer!

På blogg.se förstasida så står där ju i ena hörnet vilka personer som är mest aktiva och sådär och tryckte på den som låg på 1:plats , vilken handlade om en Mamma som skrev om sin dotter som hade fått cancer, fastnade direkt och börja läsa, sida efter sida och tårarna börja bara rinna, guud säger jag bara det är riktigt hemskt när sådant här händer och det borde inte få lov att hända men tyvärr gör det ju det. Vet ju själv hur det är att se en person bara bli sämre och sämre och sämre och tillslut blir det för mycket och personen dör. Hade en kille i min klass när jag gick i 8:an som gick bort i cancer och jag hade min moster som också gick bort i cancer plus min morfar så tro mig, jag vet hur det är !

Det gör verkligen ont i hela kroppen när man läser om sådant här, men tycker det är så starkt av denna tjejens föräldrar att vilja och orka skriva allting på en blogg där vem som helst kan gå in och läsa samtidigt som jag tror att det kan vara ganska så skönt att få ur sig allting till folk man inte känner.

Ni kan ju själv gå in och läsa HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0