Härlig eftermiddag :)

Då var man hemma från stan igen, har haft en trevlig eftermiddag med sara :) Åkte ju och hämtade henne efter jag var klar med tvätten och sen gick vi en runda för hon skulle handla paket och lite sånt, hittade en tröja som va skit snygg men det var den inte när man fick på sig den, eller jag vet inte riktigt :P haha köpte inte den iallafall!!
Fikade på espresso house också och där inne satt Johan som sara skulle träffa sen vid 15 så det passade ju perfekt :)
Körde hem till Martin för att dem skulle iväg ju så satt mest där och lekte social medans alla andra satt och drack vin , åh :( blev såå sugen haha :P ajja, har nyss kommit hem iallafall och här står min Älskling och lagar fläskfile och klyftpotatis med bea sås och sallad till :) och inte nog med det han har köpt MARABOU choklad till mig också Vit choklad något nytt och det ska jag mysa ner mig med i soffan sen lagom till IDOL :) Kommer bli en mysig kväll fast det rycker i njurarna efter lite alkhol haha :)

Längtar till den 20:e gör jag också nu , ska bli skiiit kul :D:D

Nu ska jag duka , hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0