hopplöst

Gick ut till bilen lite tidigare i morse för jag tänkte att jag kunde vara där lite tidigare idag men NEJ då , det var is på mina rutor på bilen och inte lite heller, stod där säker i 20 minuter innan det gick att köra iväg, höll på att bli tokig för ingenting hände hur mycket jag än höll på att skrapa, hopplöst!!

ajja, halt som attans var det också men skit i det jag kom till jobb sen efter många om och men :) och nu är det sol som varmer ganska så gott!

Har varit nere i stan idag med Mamma och käkat lunch, blev på en grekisk resturang idag men dock ingen greksisk mat, entrecote med klyftpotatis och bea sås , super gott :) men som vanligt har mamma jätte brått, hon har ju dock bara en halv timme lunch så jag förstår henne men man hinner knappt svälja maten förrän man ska gå ;p
haha men trevligt är det iallafall den lilla stunden :;)

Nu ska jag bara sitta här i soffan och inte göra ett dugg, ska jobba sen vid 16 igen så slipper jag det i morgonbitti, skönt :) kanske ska passa på att städa i morgon också för det behövs verkligen!!
enda dagen i morn jag har tid så då får det bli då helt enkelt :)

ska fortsätta kolla på reprisen av top model på tv 3 nu  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0