Stockholms helgen.

Har haft en super duper bra helg i Stockholm :) bilresan var dock lite dryg men det fixa vi bra ändå :) Kom upp i Fredags kväll och fick en god middag och en massa skoj med barnen och fick även träffa min kusin Robin för första gången :) :)
Somnade som en stock på kvällen, redan klockan 22 på kvällen haha, men var helt slut efter resan och allt så det var bara bheövligt och tur var väl det att man gick och la sig så tidigt för man blev ju väckt på ett klockslag som jag inte visste fanns på en lördag haha :) Så det var bara till att gå upp och klä på sig och sen var dagen i full gång. Dop stod på schemat denna dagen och det var faktiskt mitt första dop som jag varit på och som jag kommer ihåg, när min andra kusin döptes var jag inte så gammal och jag minns det knappt.
Var lite smått nervös precis innan det skulle börja men allting gick faktiskt väldigt bra :) och efteråt var det tårta, kakor och kaffe och fick smaka på världens godaste muffins, mums så nu ska det bakas här hemma :):)

Åkte till ekerö och fota lite på kvällen också och körde runt lite på ön, sen blev det middag och ännu mer lek :) på söndagen tog vi en lång runda och efter det satte vi oss i bilen och åkte hem, var så trött så jag somnade i bilen nästan direkt och sen var det bara gasen i botten för jag ville hem och sova och skönt var det :) så idag har jag varit ledig och fått sova ut vilket behövdes :)

Känns skönt att vara hemma men väldigt tråkigt också, från sto och stim till lugnt och stilla , det tar väl några dagar innan man har kommit in i sin vardag igen helt enkelt. Hade gärna stannat i stockholm några dagar till men det får bli senare i år :)
saknar att höra "poooopppaa" nu när man är hemma igen och skanar att den lilla bebisen i famnen men det är inte så lång tid kvar tills man får se dem igen, tur är väl det :) en hel helg med familjen är verkligen det bästa som finns :)











Mormor och lille Robin ( Kolla in älg tofflorna , super söta )



Fredrik



Håller på att klä på Robin





En jätte fin bild på Therese och Robin



Micke häller upp vattnet
















Stolt gudmor till Robin :)

Fler bilder lär komma senare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin bild på er längst ner :) super fiin :)

2010-10-07 @ 09:54:43
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0