Anna anka och desperata hemmafruar :)


skönt, det var inget problem med min lön :) skönt att få lite extra pengar som man egentligen inte skulle haft, gött att jobba en massa extra :) nästa månad blir det ännu mer, wii vad jag längtar :)
kollar just nu på i form med Anna Anka, och herregud vilken gnäll spik det är som är med, hon har fått chansen att få vara med i ett program med en sån känd person som Anna Anka så gnäller hon bara, visst det är väl inte det lättaste men jag tycker man borde satsa allt om man får komma till LA och få chansen att bli smal så borde man ju ge allt !! tycker jag iallafall.

och idag är det också mina älskade deperata hemmafruar :)
Följde varje avsnitt förr men nu har jag missat en massa avsnitt, det blir säkert bra !

Ha en trevlig kväll !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0