Apoteket

Nu är här rent och fint, fick ett ryck och började sträda lite, bytade även vårt duschdraperi fick ju ett nytt av Andres mamma, skulle egntligen bara gjort det men tog faktiskt allting och i morron ska vi tvätta, blä :( Det gillar jag inte alls..

Sitter och väntar på min Älskling som kommer vilket minut som helst, sen ska jag få med honom till apotekte så jag kan köpa lite saker jag behöver.

I morgon är det jobb, börjar 06.00 :( Fifan kommer va dödstrött men det är värt det när man får lön :)

Ska kolla lite tv nu hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Viljarjennifer

I kinda like it. Thanks!

2011-02-10 @ 20:09:40
URL: http://viljarjennifer.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0