Är helt slut i hela mig!

PUH, är helt slut efter denna dagen kan jag säga, mycket att ta in första dagen på ett nytt jobb och speciellt när det är ett sånt yrke som jag har men jag har haft riktigt roligt och träffat underbart trevligt folk också :) Det ända jag har problem med är att ta ven prov, alltså när man tar blodprov från tex. armen men man kan även ta det i handen och benet. Har inte gjort detta så många gånger och det är anledningen till att jag känner mig osäker. Idag fick jag prova på Pia, som då är Andrés släkting , jag valde att sticka henne i handen eftersom jag inte testat det innan och tro det eller ej men det gick skit bra och till och med hon sa att jag var någon av de bästa som gjort det :):) Kul faktiskt :)

När jag hade slutat åkte jag hem till Andrés föräldrar där han stod och tvätta min bil, han hade även städat den och bytt bromsat så nu kan jag köra säkert igen :) Han är fan bäst !!

har även varit hos hans mormor och morfar ett tag och sen blev det kina mat :)

en mycket bra dag trots att jag är helt slut, ska krypa ner strax och lär väl somna som en stock , skönt :)
Så detta får bli allt för idag, bättre uppdatering i morgon :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0