Baktajm :)

Blev inte att jag åkte hem till Mamma , orkade inte alls. så istället ställde jag mig o bakade, först blev det en tigerkaka som blev super bra :) vet dock inte hur den smakar men det får jag nog reda på i morgon eller redan ikväll ? vi får se!
Åkte till lidel och handla lite som jag behövde till mina småkakor som jag tyckte såg jätte lätt ut att göra i boken men dock gick det inte så värst bra, svor lite i köket och ringde mormor som rädda mig haha :) i med mer smör och sen blev det faktiskt bra och ät bara var dem :) MUMS!
I morgon kommer sarah och hälsar på och ska käka kakor med mig , wiho :)

Nu är det Idol som gäller så nu har jag inte tid med detta, bye bye !!

Föresten, det finns nog inget tråkigare än att äta middag helt själv, fy på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0