bara massa regn.

Detta är verkligen för jäkla tråkigt, grått och regnigt väder och jag är super trött men vill inte sova nu ju =/
Igår var vi och röstade men det gjorde ju ingen skillnad för nu ska vi ha moderaterna i ännu 4 år, inte vad jag hade velat men men.. kan ju bara hoppas att de håller vad de lovar nu ju..

i lördags så var vi ute på Nova i lund, letar efter en väst men bara en sån kort som slutar under brösten typ, fanns det tror ni?? Neeeejjj, så typiskt får väl beställa en istället.
Sen var det dags för mig att köra cross haha, fram kom jag iallafall men det gick inte snabbt kan jag lova, körde dock bara på gatan vid Andres föräldrar och det fick räcka, hahha hade kanske varit lite lättare om jag nådde ner till marken nog inte det bästa att börja på en som är så stor , räcker man gasar lite för mkt och man är uppe på bakhjulet , ajja kul var det iallafall den lilla biten jag körde, som jag skratta haha :)

Annars har det bara varit en väldigt lugn helg och det är såå skönt för jag har verkligen varit trött alltså, jobba 6 dagar i veckan och gå upp halv sex på morgonen tar på ens krafter helt enkelt.

Ska ringa några samtal i eftermiddag annars händer det inte speciellt mycket alls, dö tradit!!

Hoppas ni får en bättre dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0