Det är deras bekymmer!!

Är helt slut idag men skönt som fasiken att det är Fredag, har inte gjort annat än jobbat, sovit och ätit de senaste dagarna men det är kul som fan att man har kommit igång med allt jobb :)
Så strax ska jag iväg och jobba två timmar och sen ska jag hålla helg iallafall till söndag halv 2 då jag ska jobba igen :) I kväll blri det bara lite mys här hemma och i morgon blir det film och lite sånt med några vänner :)
Kommer blir skit bra :)
Tur man har saker och ting planerade så man inte behöver bestämma med 4 olika personer att man ska träffas, och det sen inte blir någonting alls ! Vissa är bra på att göra så men det är ju deras bekymmer!!!

Nu skiter jag i detta och drar och jobbar :) Godbye !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur ;P om man var 16 igen hahahahaha

2010-09-11 @ 13:27:33
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0