det går bra nu

Har nog fått rätt på min bil, wii :) I morgon blir det att köpa nya bromsar så det inte händer en olycka, lika bra och dyrt är det inte heller, hade behövt fler saker till bilen men det får vänta helt enkelt.
Har varit hemma hos Andrés föräldrar, snackat en massa och sen fastnade vi i en film som faktiskt gick på 1:an, inte ofta man kollar film där men denna var faktiskt helt okej !
Fick även med oss ett nytt duschdraperi och lite handdukar, perfekt!
Blev otroligt seg så ska nog krypa ner under täcket snart och få min skönhets sömn, precis som jag skulle behöva det liksom jag är väl snygg som jag är :) hahaha :p
Hoppas ni har en bra fredag kväll iallafall :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0