Det närmar sig med storm steg.

Ända till nu har det varit full rulle, morgonen börja dock med att jag hade is på min bilruta, palla att det ska bli så kallt redan nu, visst det var inte mycket is där var men där var iallafall lite och det räknas :p :S Har gått här nu varje dag och bara frösit hur mycket som helst, vet knappt vad jag ska ta på mig för det är kallt men ändå varmt så fort man får solen i ansiktet och det är skönt iallafall :) Åkte hem en runda efter jobb för att byta om och sådär och åkte sedan till mormor och käka lite frukost/lunch, gott med mat och trevligt med en massa snack om allt mellan himmel och jord. Sitter just nu ute hos Mamma och Jonny och håller på att tvätta mina byxor som jag inte hittade igår förräns min tvättid var slut, typiskt! men men det går ju relativt fort och jag har inte brått precis, mamma är ju inte hemma förrän 17 och vill gärna hinna snacka lite med henne också så blir att jag får stanna här tills då helt enkelt , tänkte jag skulle kela med min katt lite nu innan vi åker men hon gick ju ut så det gick inte så värst bra.. :)



Varit på Maxi har jag också och handlat lite gott till vår bil resa i morgon, lite redbull och godis, lär behöva för jag kommer ju va helt slut i morgon, har varit sjukt trött nu både på morgnarna och kvällarna så jag undrar hur det kommer bli i morgon, gå upp halv 6 på morgonen och jobba och sen direkt upp till stockholm, men det fixar jag säkert :) lär ju sova gott iallafall :)



På Lördag är det ju dop som gäller för min lilla kusin och jag ska vara gudmor :) dock ska jag läsa någon bön där i kyrkan som jag nyss fick reda på, känns ju lite nervöst, tycker inte alls om att stå och prata framför en massa folk och speciellt inte för en massa som jag inte ens känner men det kommer nog gå bra ändå, den var inte så svår och jag gör ju det för lille Robin :) hihi.



De där solariena vi solade i igår var ju riktigt kanon bra, har till och med brännt mig på stjärten haha och det var väldigt väldigt längesedan det hände kan jag ju tala om. En 20 minutare för 30 kronor är helt okej eller nej det är MER än okej :) så därför blir det en solning idag med och jag hoppas att jag inte ser ut som en kräfta efteråt haha för det vorde ju lite synd :p får väl säga att jag varit på semester annars om någon undrar :P



Ska nog passa på att gå igenom min garderob här hemma hos mamma, rensa bland kläderna som är kvar och även mina skor, vilket jag har tusen av typ :p och hur många som helst som jag typ har använt en gång eller aldrig eller så är dem ganska utslitna, fattar inte varför jag inte är speciellt bra på att kasta sådana saker, varför spara något som man ändå aldrig använder?? jo antagligen för att jag alltid tänker "det kan vara bra att ha", hmm När dåå??? haha ajja vi får väl se hur det går med mitt sorterande :)


Innan detta inlägg blir för långt att orka läsa så avslutar jag nog här, ha en fin dag och helg allesammans för vi hörs nog inte förrän efter helgen då lär det komma upp både bilder och text om dopet och vår stockholms resa så håll utkik :) bye bye!




Min morfar och en utav mina kusiner, Lotta! Saknar dem båda två väldigt mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0