hemma igen

Nyss hemkommen från kalaset, var faktiskt ganska trevligt :) Fick god mat och efterrätt :) Mums.
Fick även kela lite med min katt som vanligt, saknar faktiskt henne när man har varit van vid att ha henne sidan om sig typ hela tiden .
Nu ska vi väl försöka hitta på någonting men dock inte för länge jag måste i säng klockan 22.. nog kul på en Lördag men så är det, vill man jobba så får man ta det helt enkelt.
Första dagen på nya jobbet i morgon känns lite nervöst men kommer säkert gå bra :)
Lär ju va trött som en gnu, har inte gått upp klockan 06.00 på hur länge som helst och det värsta är att på Tisdag jo då ska jag VARA på jobb klockan 06 :S usch, sovmorgon , jaa tack :)

Nej ska inte sitta här och gnälla , är nöjd att jag har ett jobb och är riktigt nöjd med att det är en vecka sedan jag sluta skolan och har redan fått in en fot i det arbetet jag vill ha :)

Dags att lämna datan, älsklingen står och drar i mig så hörs vi inte sen hörs vi i morgon !


Kommentarer
Postat av: Emma :)

fin header du har :)

2010-09-05 @ 11:54:47
URL: http://fotoavemma.blogg.se/
Postat av: Kjartanhelena

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-07-29 @ 11:24:36
URL: http://kjartanhelena.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0