Höst jacka och vinter jacka

Godagens allihopa :)

Fy sjutton det är riktigt kallt idag med, hade faktiskt mina vantar på mig i morse och det behövdes , hinner knappt få upp varmen i bilen förrän man är framme på jobb, tar typ 10 minuter och köra dit haha :P
Men det känns som en evighet när man fryser som en gris och svårare blir det att komma upp på morgonen, tur man snart ska ställa om klockan så man får sova en timme längre :)

Efter jobb åkte jag ut till Landskrona, till Andrés jobb, lämnade hans matlåda och även en redbull som jag köpte med mig :) Yrpottan som glömmer hälften hemma haha, efter det åkte jag ner till stan för att möta upp Mamma , hämta dop present och käka lunch :) Fick presenten billigare eftersom jag känner hon som jobba i butik, mycket snällt :D

Fick även en god lunch så nu är man mätt i magen, nu ska man bara komma på vad vi ska äta ikväll, ush!
Snart dags för att tvätta, tur jag inte har så mycket iallafall :)
Jag måste verkligen köpa mig en jacka, men vet inte vad för någon , vill ha en höst jacka och jag vill ha en ny vinter jacka, har kollar runt lite på lite sidor här på nätet men har inte direkt hittat något utav det, vet ni någon sida eller affär så får ni gärna ge mig lite förslag :)

Nu ska jag packa ihop min tvätt och ringa sjukan och höra vad dem ville , ha en bra dag :) Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0